September 21, 2021
Dieta Rina – cum sa slabesti eficient in 90 de zile? dieta-rina

Dieta Rina – cum sa slabesti eficient in 90 de zile?

Poti slabi cu usurinta, dar fara carente alimentare, cu dieta de 90 de zile Rina. Singurul lucru pe care trebuie sa il faci este sa grupezi corect alimentele. Trebuie sa stii ce sunt proteinele, carbohidratii, legumele si fructele, precum si ordinea corecta in care sa le consumi. Cei mai multi vor fi placut surprinsi de faptul ca in ziua cu carbohidrati pot manca tot ceea ce vor, inclusiv mancarea preferata. Este ziua in care te poti bucura de ciocolata, poti manca tort si inghetata, dar si pizza. Nu trebuie sa iti faci griji cu privire la efectul yo-yo de la finalul dietei si nici despre faptul ca iti vei spune corpul unui stres major. Dieta Rina functioneaza natural si te ajuta sa slabesti usor.

Cum se planifica mesele in dieta Rina?

Dieta Rina pe 90 de zile este cea mai placuta varianta si ofera un plan de masa foarte eficient. Nu iti impune limite asa cum se intampla in cazul mai multor diete. In schimb, trebuie sa incerci sa mananci corect doar ce se afla in grupul alimentar, in functie de ziua regimului.

Exista o zi pentru proteine, o zi pentru legume, una pentru carbohidrati si una pentru fructe. La fiecare 29 de zile exista si o zi de apa pentru persoanele foarte ambitioase. Asa cum spune si numele sau, ziua de apa este cea in care vei consuma doar apa. Aceasta zi nu este obligatorie, dar este recomandata.

Dieta Rina este potrivita pentru aproape toate persoanele. Efectul sau nu este doar acela de a pierdei n greutate ci si de a imbunatati tensiunea, metabolismul si de a oferi un plus de energie organismului, fara sa fie necesar sa consumi alimente suplimentare sau vitamine. De asemenea, aceasta dieta iti va face pielea si parul stralucitoare si frumoase. In plus, rezultatele sunt de lunga durata si fara surprize neplacute.

In zilele cu proteine poti consuma carne, oua, peste, fructe de mare sau branza. In zilele cu amidon poti consuma fasole, cartofi, orez, linte. In zilele cu carbohidrati poti consuma macaroane, clatite, pizza si paste, iar in zilele cu vitamine poti consuma fructe uscate, fructe crude si nuci.

Atunci cand cauti cele mai bune retete pentru dieta Rina va trebui sa iei in calcul ziua concreta din dieta si sa nu consumi niciunul din alimentele interzise.

Micul dejun este format din fructe. Poti combina toate fructele inclusiv strugurii si bananele si va trebui sa astepti minim 1 sau 2 ore inainte de a trece la masa de pranz. Continutul de zahar din micul dejun ofera creierului combustibilul de care are nevoie pentru a functiona pana la o masa mai mare. Poti folosi cafea si ceai in orice cantitate, dar fara zahar.

Exemplu de meniu Rina pe zile

Ziua 1 – Ziua proteinelor

MIC DEJUN

La micul dejun vei consuma doar fructe.

MASA DE PRANZ

Poti consuma carne – gatita la cuptor sau fiarta, precum: pui, peste sau curcan. Este de preferat sa nu consumi alte tipuri de carne, desi dieta o permite.

Este recomandat, pentru cele mai bune rezultate si sanatate, sa mananci aceasta carne gatita la gratar, la abur, prin fierbere sau coacere, evitand prajirea carnii. Poti inlocui carnea cu 3 oua fierte sau branza, iaurt sau branza de vaci (maxim 200 gr). Ideea este sa obtii o portie de 200 de grame de proteine.

Carnea sau lactatele pot fi insotite de orice cantitate de salata proaspata, condimentata cu sare, piper sau ierburi, dar fara ulei. Poti manca si o felie de paine si o supa desi este mai eficienta dieta daca renunti la ele.

MASA DE SEARA

Mananca acelasi meniu ca la pranz, dar jumatate din volum si sari peste paine si supa.

Ziua 2 – Ziua amidonului – legume

MIC DEJUN

La micul dejun se consuma doar fructe

MASA DE PRANZ

Mananca orice fel de legume preparate la aburi, fierte sau la cuptor (fasole, mazare, fasole verde, porumb, linte, morcovi, cartofi etc.), condimentate cu sos de rosii, ketchup sau verdeata.

Orezul poate fi consumat, deoarece este, de asemenea, o sursa de amidon si poti utiliza condimente, sare, ketchup si rosii fierte. Acestea pot fi insotite de orice cantitate de salata proaspata, precum si de o felie de paine, desi dieta va functiona mai bine fara ea.

MASA DE SEARA

Mananca jumatate din cantitatea de mancare de la pranz, fara paine.

Ziua 3 – Ziua carbohidratilor

Cei care sunt pasionati de deserturile delicioase vor gasi aceasta zi cu adevarat palpitanta. Produsele de patiserie, precum si retetele nesfarsite de paste si pizza te vor ajuta sa te simti bine, in timp ce tii dieta.

MIC DEJUN

La micul dejun vei consuma doar fructe.

MASA DE PRANZ

Poti manca paste sau pizza sau orice fel de produse de patiserie sarate, respectiv dulci. Pentru mai multa aroma poti utiliza sosul de rosii, pesto sau chiar o portie mica de legume. Pizza va fi fara mozzarella sau carne!

MASA DE SEARA

2 felii mici de tort sau turta dulce sau chiar 3 linguri de inghetata si 4 bucati de ciocolata neagra amara (cu cel putin 80% cacao). Daca nu esti interesat de dulciuri, poti manca produse de patiserie sarate.

Ziua 4 – Ziua fructelor – Ziua vitaminelor

Mananca doar fructe, legume, nuci si seminte, intr-o cantitate nelimitata, la fiecare 2 ore. Poti manca si salate. Aceasta este ziua in care trebuie sa mananci orice fruct in orice cantitate, la micul dejun, pranz si cina.

Dieta poate parea complicata, dar chiar nu este! Nu trebuie sa omiti nicio parte a dietei, deoarece fiecare tip de mancare are propria sa functie si corpul nu se poate lipsi de ea. Zilele se tin alternativ, asa cum este scris mai sus, nu sari peste nicio zi, nu modifica ordinea zilelor si nu uita de apa.

Cand ai finalizat dieta, poti manca normal, cu exceptia faptului ca ar trebui sa mananci doar fructe la micul dejun pentru inca 90 de zile.

Numarul de kilograme pierdute va depinde de greutatea initiala. Aceasta inseamna ca persoanele suprapoderale vor slabi mai repede. In plus, persoanele supraponderale vor asista la o schimbare mai vizibila in timp ce alte persoane pot elimina excesul de grasime moderat.