Aderenta se refera la capacitatea unei persoane de a ramane angajata in actiunea sau programul care are drept scop atingerea unui rezultat. Ea este deseori considerata a fi o componenta importanta pentru atingerea succesului. A fi aderent inseamna a-ti aduce aminte intotdeauna ce prefaci, de ce parcurgi anumite stadii si a sti cum sa restabilesti contactul cu obiectivele tale.
Exemple de aderenta includ angajarea in planuri pe termen lung, perseveranta in atingerea obiectivelor, mobilizarea resurselor necesare pentru a ajunge in punctul dorit si pastrarea in anumite masuri ale unei abordari si a unui program bine definit.
La nivel profesional, aderenta se refera la angajamentul angajatilor fata de companie si la cum interactioneaza angajatii cu liderii. Acest lucru poate fi determinat cu o serie de masuri, cum ar fi implicarea unor angajati in discutii si programe de training si folosirea unor instrumente de satisfactie.
Aderenta poate fi de asemenea folosita in aplicatii personale cum ar fi planificarea obiectivelor si strategiilor. Poate fi folosit pentru a intelege cat de ferm ramai pe drumul tau si cine stie ce anume ai nevoie pentru a-ti urma obiectivele personalizate.