Termenul "Vizual" se referă la orice tip de material prezentat prin intermediul imaginii, sunetului sau mai multor senzualităţi. Vizualizarea este folosită pentru a transmite o imagine, limitând cuvintele sau textul. Exemple includ, filme, imagini, afișe, fotografii, ilustrații, prezentări, arte vizuale, sunet sau animații. Acestea sunt folosite pentru a transmite o idee sau un concept mai rapid și mai eficient decât încercarea de a utiliza cuvinte sau scriere.
Vizualul a crescut în popularitate înglobați în mare parte prin apariția internetului și a instrumentelor sale de marketing, cum ar fi rețelele sociale. Exemple de această creștere includ membrii Twitter care își pot împărtăși mesajul folosind videoclipuri, fotografii și GIF-uri pentru a explica sau a oferi informații. Instagram și YouTube au, de asemenea, popularizat vizualizarea prin postarea fotografiilor, clipuri video sau GIF-uri pe platforme pentru transmite mesajul.
Experiența vizuală poate consta în animație sau utilizarea unui element de design particular pentru a vă ajuta să transmiteți mesajul dvs. în mod eficient. De exemplu, persoanele care încearcă să transmită în mod eficient o idee au la îndemână să dezvolte și să utilizeze culori, fonturi și dimensiuni speciale pentru a face prorpiile lor șablon vizual. Acest lucru permite clienților să-și recunoască mai ușor brandul și așa să transmită un mesaj mai ușor.