Izometria este o tehnica grafica in care se modeleaza obiecte in perspectiva normala, fara schimbari de scalare. Acest lucru permite distorsiune minimala asupra caracteristicilor spatiale ale elementului. Este folosit adesea in proiectele de desen si design pentru a arata schimbarile spatiale si alte elemente din forma obiectelor fara a le distorsiona.
Una dintre cele mai cunoscute exemple de Izometrie se afla in videogame-uri. Deoarece jucatorul se afla la aceeasi distanta de obiecte si se deplaseaza inainte si inapoi prin spatiu, tot ce se gaseste in joc nu se distorsioneaza si ramane la aceeasi dimensiune. Altfel spus, jocurile folosesc izometrie pentru a adauga realismul la navigarea prin spatiu.
Alte domenii in care izometria functioneaza bine include publicitatea si designul. Logo-urile pot fi modelate in izometrie pentru a crea iluzia unei suprafete tridimensionale fara ca fi una. De asemenea, se poate folosi pentru a face diagrama unei piese de mobilier sau a unui obiect inconjurator intr-o pictura desenata computerizata.