Ce inseamna termenul „Întrevedere”?
În termeni generali, întrevederea se referă la o intalnire scurta dintre doua sau mai multe persoane. Ea poate lua diferite forme, cum ar fi o discutie informala si poate servi unor scopuri diferite precum curatarea arterelor tensionate sau aceea de a discuta detalii de afaceri. Întrevederea poate fi programată sau neprogramata. Dacă se discută despre afaceri si politica, atunci aceasta poate fi o întrevedere oficiala intre oameni din cadrul aceleiasi sau diferite institutii.
Exemple de întrevedere
- Întrevederea cu privire la impozite: O întrevedere poate fi programată între accountant si contribuabil cu scopul de a discuta despre taxe si/ sau impozite.
- Întrevederea cu privire la echipamente: Un om de afaceri poate intalni un alt om de afaceri in cadrul unei întrevederi pentru a discuta despre noi tehnologii si echipamente de care au nevoie.
- Întrevederea despre cariera: Candva in viata, de obicei somieri sau studenti vor programa o întrevedere cu un director HR pentru a discuta si a afla mai multe informatii despre cariera planurilor lor.
- Întrevederea de mediere: De exemplu, între doi copii care se ciorovaiesc sau se cearta, parintii pot programa o întrevedere pentru a gasi o cale de a se intelege intre cei doi.