Ciceria (de asemenea, cerceria) este un concept care descrie folosirea creditului, a camerelor sale si a obiceiurilor obtinute in acestea pentru a realiza un scop sau un obiectiv. A obtine ciceria se refera la a obtine informatii sensibile sau informatii interne care ar putea fi folosite pentru a obtine avantaje economice sau personale.
De exemplu, o persoana poate incerca sa obtina cerceria despre produsele companiei sale, folosind informatii din trecut, legaturile directe cu angajatii si/sau informatii din interiorul companiei.
De asemenea, ciceria poate fi folosita pentru a obtine informatii despre competitori, produse, economia din zona si alte domenii. Unele persoane pot utiliza ciceria pentru a obtine informatii despre afaceri, concurenta si alte oportunitati economice.
De asemenea, ciceria poate fi folosita pentru a obtine informatii despre vanzari, activitati de piata, trenduri si alte informatii. Ciceria poate fi folosita atat pe plan intern, cat si pentru a obtine informatii despre alte persoane sau companii, pe plan extern.
In concluzie, ciceria este conceptul de obtinere a informatiilor, fie interne sau externe, folosind creditul, camerele sale si obiceiurile pentru a obtine avantaje economice sau personale.