Angro se refera la achizitionarea unor produse in cantitate mare, cu scopul de a obtine o reducere de pret. Cumpararea in volum poate fi o metoda foarte sigura de a economisi bani si poate fi folosita pentru a obtine produse la un pret mai mic, precum si pentru a reduce costurile logistice prin reducerea nombarului de comenzi.
Achizitionarea angro poate fi folosita in aproape orice industrie u de afaceri, atat la nivel comercial, cat si la nivel specific. Unele dintre cele mai frecvente situatii in care se foloseste termenul angro includ cumpararea in volum de produse alimentare, piese auto, materiale de constructii, produse electronice sau mobila de bucatarie. De asemenea, este utilizat de companii care cumpara produse din strainatate in cantitati mai mari pentru a obtine avantaje comerciale sau beneficii suplimentare, precum servicii suplimentare, conditii suplimentare pentru achizitii sau transporturi mai rapide.
Exemple de folosire a termenului angro includ furnizori care efectueaza cumparari de produse in volum, ca parte a acordurilor lucrului in echipa cu furnizorii lor sau prin intocmirea unor intelegeri cu diferiti producatori pentru a obtine preturi preferentiale, sau scopuri specifice pentru gestionarea stocurilor si controlul costurilor.