Un fan este o persoana care creeaza un sentiment de entuziasm și conectare cu subiectul. Când un subiect sau producător are mulți fani, înseamnă că acestia s-au conectat cu melodia lor sau cu produsele sau serviciile sale. Acești fani vor fi dispuși să interacționeze și să răspundă la mesajele producatorului sau artistului. Sunteți fani ai unei echipe sportive, a unei trupe, unui producător sau a altor subiecte? Dacă da, sunteți un fan.
Unii fani cumpara cd-uri sau albume ale artistului lor favorit, altii cumpara tricouri sau articole cu marca lor preferata. Unii sunt in grupurile producatorului pe Facebook, Twitter sau alte platforme sociale. Alteori, fanii sunt creativi, postând conținut pe care îl produc chiar ei, cum ar fi mash-up-uri, remixuri sau reacții la mesajele producatorului. Unii chiar au început proiecte personale folosind personajele lor favorite sau producatorii sai.
Prin urmare, putem defini un fan ca fiind cineva care manifestă interes și pasiune față de subiectul ales. De asemenea, un fan va rula cu aspectele pozitive ale subiectului pe care îl urmează și, de asemenea, va accepta orice schimbare pe care subiectul o va face în viitor.
De exemplu, fanii Coldplay sunt dispuși să cumpere albumele lor preferate și participă la concertele lor și, de asemenea, sunt dispuși să susțină orice noua muzica pe care artistii o oferă publicului. Alți fani au, de asemenea, creat comunități prin intermediul fan club-urilor și, de asemenea, petrecut ore întregi discussând pe platformele de socializare despre artist sau producatorul lor preferat.
Exemple ulterioare de folosire a cuvântului "fan" ar include un fan al celebrului producator de muzica Kanye West, care foloseste produsele sale, asculta muzica si participa la campania politica a artistului. O alta persoana, poate un alt fan, ar fi un fan al echipei sportive Golden State Warriors, care ar urmari fiecare joc si ar cumpara tricouri si articole cu marca echipei.